FreeZone

tréningové skúsenosti, ktoré pomôžu
Práve je 21 Dec, 2014 15:22

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 151 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Ďalšia
Autor Správa
 Predmet príspevku:
OdoslaťOdoslané: 28 Feb, 2008 15:27 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 12 Dec, 2002 15:11
Príspevky: 3918
ant eater napísal:
a kurva :evil:

okrem toho predtn samozrejme.. ale prezierat sa nake 3 hodiny pred treningom nema vyznam


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku:
OdoslaťOdoslané: 28 Feb, 2008 15:33 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 12 Dec, 2002 15:11
Príspevky: 3918
zasadna nevyhoda cvicenia uplne skoro rano (napr. 9:00) je ze sa neda nikde nazrat a dat si pivo a uzivat si zivot. dokonca aj v mekdonalde maju len to ranajkove HNUSNE menu a ani za uplatok nedaju normalny hambac.. dneska som na to doplatil, vytahol som naku mrazenu picu - TAKY SHEIT, jak toto moze niekdo zrat.. "chrumkave, stavnate z bohatou oblohou" uat e fok... to je porad na soiku... dr ötker - fok ja bic! fokin SHEIT pica

mam koli tomu pokazeny cely den!


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku:
OdoslaťOdoslané: 28 Feb, 2008 17:56 
Neprítomný

Založený: 26 Máj, 2007 17:47
Príspevky: 83
no tak nad tymto som si aj ja dlho lamal palicu...ale X krat som tu cital,ze velke svaly rastu do 48(alebo 36?) hodin....takze mi z toho vyslo,ze ked jeden den cvicim,nazerem sa, na druhy den o takom istom case (ubehlo 24 hodin) by som sa mal dalej prezierat,lebo svaly stale rastu,nie?
a druha vec...nepisal tu nahodou niekto,ze aktualny vykon moze ovplyvnit aj to ako sme sa niekolko dni pred tym stravovali? nemas napr pocit,ze ked par dni zeres malo,alebo dokonca bez sachrov a potom ides cvicit,si slabsi??


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku:
OdoslaťOdoslané: 28 Feb, 2008 18:07 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 19 Dec, 2002 00:12
Príspevky: 2349
Bydlisko: come in peace or leave in pieces
pri kazdom treningu silovo citim ze ci som den predtym dobre zral alebo nie, je pre mna dolezitejsie nazrat sa den pred treningom ako v den samotneho treningu
o raste svalov to je uz zas o inom

_________________
Obrázok
i'll make you some of my famous gatordrol
the lifts are built in training, not in a syringe


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku:
OdoslaťOdoslané: 28 Feb, 2008 19:52 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 12 Dec, 2002 15:11
Príspevky: 3918
tomco napísal:
no tak nad tymto som si aj ja dlho lamal palicu...ale X krat som tu cital,ze velke svaly rastu do 48(alebo 36?) hodin....takze mi z toho vyslo,ze ked jeden den cvicim,nazerem sa, na druhy den o takom istom case (ubehlo 24 hodin) by som sa mal dalej prezierat,lebo svaly stale rastu,nie?


tuto je ta jedna studia
Citácia:
Muscle protein synthetic rate (MPS) is elevated in humans by up to 50% at about 4 hours following a bout of heavy resistance training, and by 109% at 24 hours following training. A study done by Macdougall (MacDougall et al 1995) further examined the time course for elevated muscle protein synthesis by examining its rate at 36 hrs following a bout of heavy resistance training. Six healthy young men performed 12 sets of 6- to 12-RM elbow flexion exercises with one arm while the opposite arm served as a control. MPS was calculated from the in vivo rate of incorporation of L-[1,2-13C2] leucine into biceps brachii of both arms over 11 hours. At an average time of 36 hours post-exercise, MPS in the exercised arm had returned to within 14% of the control arm value, the difference being nonsignificant. The following conclusions can be drawn from this study, following a bout of heavy resistance training, muscle protein synthetic rate increases rapidly, is more than double at 24 hours, and then declines rapidly so that at 36 hours it has almost returned to baseline.


co je 50% po 4hodinach->100% po 24hodinach a skoro nic po 36h.

z coho vypliva ze lepsi trening je rano, pokial by ta krivka bola hentaka..

a podla mna je poctatny ten spanok, mozes zozrat kybel bobuli a ked nebudes spat, podla mna moc nepriberes, ale na to nemam studie oficialne, len co som skusal na sebe..

ale akorat tu kukam google a milion vseliakych chujovin, neviem kolko rokov nemam vtom ziaden prehlad takze neviem vpoctate, musel by som sa vtom babrat trocha.. dost... nemam cas teraz

Citácia:
a druha vec...nepisal tu nahodou niekto,ze aktualny vykon moze ovplyvnit aj to ako sme sa niekolko dni pred tym stravovali?

toto som myslel cisto kulturisticky/objemovo, sila je o inom...


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku:
OdoslaťOdoslané: 28 Feb, 2008 20:05 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 12 Dec, 2002 15:11
Príspevky: 3918
tu su nake studie spominane, nemam cas sa vtom hrabat teraz
http://www.pubmedcentral.nih.gov/articl ... id=1474760


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku:
OdoslaťOdoslané: 28 Feb, 2008 20:45 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 23 Mar, 2004 11:43
Príspevky: 27
aj tu dajake pikoviny pisu:
http://www.jissn.com/
napriklad aj, ze PoTN aj PrTN su skoro nanic (okrem piva samozrejme)
http://www.jissn.com/content/5/1/5


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku:
OdoslaťOdoslané: 28 Feb, 2008 20:47 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 23 Mar, 2004 11:43
Príspevky: 27
a ked uz tu jurgen je, tak by som sa mu chcel osobne podakovat za velkovykrm, som pribral zatial za 17 dni 10 kilov, mam prvykrat v zivote 80 :twisted: po velkej noci, ked sa podari by mohla padnut 90ka


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku:
OdoslaťOdoslané: 28 Feb, 2008 21:13 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 12 Dec, 2002 15:11
Príspevky: 3918
Edgarius napísal:
aj tu dajake pikoviny pisu:
http://www.jissn.com/
napriklad aj, ze PoTN aj PrTN su skoro nanic (okrem piva samozrejme)
http://www.jissn.com/content/5/1/5

a ja som prave cital ze PRTN je uz pomali dolezitejsi jak POTN a hlavne furt aminokyseliny rovno po trenignu, ze samotny protein je naprd.
dokonca studia ze trening je naprd.. :lol:
Citácia:
Acutely, resistance exercise resulted in an increase in mixed protein FSR in the untrained leg (+ 132%, P < 0.01) but not in the trained leg (+ 21%; Fig. 2A). Myofibrillar protein FSR at rest was similar between the trained and the untrained legs (untrained rest = 0.027 ± 0.002, trained rest = 0.030 ± 0.002, all in % h−1; P= 0.61, Fig. 2B). Acutely, resistance exercise resulted in a stimulation of myofibrillar protein FSR in both the trained (+ 44%) and untrained (+ 42%) legs (Fig. 2B), with no significant differences between conditions (P= 0.59).


tak si asi mozme vybrat no...

Citácia:
a ked uz tu jurgen je, tak by som sa mu chcel osobne podakovat za velkovykrm, som pribral zatial za 17 dni 10 kilov, mam prvykrat v zivote 80 po velkej noci, ked sa podari by mohla padnut 90ka

gratulujem!


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku:
OdoslaťOdoslané: 28 Feb, 2008 21:36 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 23 Mar, 2004 11:43
Príspevky: 27
sak nic, ostanem pri tradicnom: PrTN - do vody malta s glukozou a pol deci citronky a PoTN: mekrojal menu s pivom...studie, co som robil sam na sebe ukazali, ze to funguje :lol:
aj take tie, ze protein po treningu len do vody, aby sa skorej vstrebal...len raz som to tak dal a mal som problem, aby som ho nevystrebal naspak...normalne do pollitra tucneho mleka, pocukrit abo dat kakavo a hned si spomeniem na stare casy (1981), jak nam take daco v skolke robili s medom

a uz aj american na to prisiel tutok:
http://www.jissn.com/content/4/1/18
bo pise ze
Kód:
In conclusion, CHO and PRO ingestion following exercise significantly influences glucose and insulin responses without significantly altering markers of anabolism, catabolism or immunity during the first two hours of recovery. Although ingesting honey as the source of CHO with PRO tended to maintain blood glucose levels to a greater degree, no significant differences were observed among the types of CHO ingested in terms of insulin response to supplementation.


:!: med-do-mleka :!:


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku:
OdoslaťOdoslané: 28 Feb, 2008 22:24 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 12 Dec, 2002 15:11
Príspevky: 3918
http://www.johnberardi.com/articles/nut ... zzle_2.htm
Citácia:
Based on the research, it appears that the amount of protein intake has very little to do with pushing protein synthesis up after workouts. And in fact, too much could be counter productive (more on this later). More important to increasing protein synthesis after workouts is the ability to rapidly deliver the right type of protein or, more correctly, the right type of amino acids. In a paper published last February, researchers discussed rates of protein synthesis during several conditions (7):

1. At rest with increased insulin levels, protein synthesis increased by about 50% when compared to normal insulin levels (21).
2. At rest with high amino acids in the blood, protein synthesis increased by about 150% when compared to normal blood levels of amino acids (22).
3. After weight training, protein synthesis increased by about 100% vs. pre-training values (23).
4. After weight training with high amino acids in the blood, protein synthesis increased by 200% vs. after weight training with normal blood amino acids (22).
5. After weight training with high amino acids in the blood and high insulin in the blood, protein synthesis increase by over 400% vs. normal post-workout amino acid and insulin levels (7).

The most interesting thing was that in the last condition, the post-workout beverage only contained 6 g of protein and 36 g of carbohydrate. As long as insulin was high and correct amounts of essential amino acids and BCAAs were present, protein synthesis got jacked after the workout.

Several other studies have shown that either infused or orally administered post-workout amino acids are able to rapidly increase protein synthesis as well as rapidly create a positive muscle protein balance after training (24, 25).

Interestingly, it seems that non-essential amino acids are not required for this process and that if only essential amino acids are supplied, there's no difference in the increases in protein synthesis (7, 26). Either way, the key seems to be this "infusion" concept where amino acids are very rapidly delivered to the blood. Again, whey hydrolysate is the quickest orally available protein for the blood unless you want to go ahead and hook up to the amino-acid IV drip.

to zase vypada ze si stym medom daj racej BCAAcka :lol:


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku:
OdoslaťOdoslané: 28 Feb, 2008 22:26 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 12 Dec, 2002 15:11
Príspevky: 3918
http://www.uk-muscle.co.uk/nutrition-di ... ience.html
nic prekvapive


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku:
OdoslaťOdoslané: 28 Feb, 2008 22:40 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 23 Mar, 2004 11:43
Príspevky: 27
nakonec namesame ten spravny koktejl :lol: zatial mame pivo, med a BCAA


Hore
 Profil Odoslať e-mailovú správu  
 
 Predmet príspevku:
OdoslaťOdoslané: 28 Feb, 2008 23:32 
Neprítomný

Založený: 12 Sep, 2006 06:21
Príspevky: 356
Bydlisko: Zohor
jurgen napísal:
geneslaw napísal:
porad neco aj mne, ked moj treningovy den vyzera takto
ranajky
desiata
obed
olovrant
vecera
trening
ptn
nocny protak
zaspatie

trening mi zacina cca o pol desatej, pred jedenastou konci, ptn dam do 10 minut po treningu, nocny protak o 12 a idem spat
medzitym som v takom stave ze do seba nic nenapcham, nemam ani chut ani naladu


a dokazes pribrat?


za 2 roky 18 kil, ale tymro sposobom cvicim len asi pol roka a napocital som prirastok asi 4 kila
predtym som cvicieval tak okolo patej, sestej vecer

_________________
co bolo, to bolo


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku:
OdoslaťOdoslané: 29 Feb, 2008 08:05 
Neprítomný

Založený: 29 Feb, 2008 07:58
Príspevky: 10
Bydlisko: Za sedmero horami...
Pravda je to, že lepšie je asi cvičiť ráno...a potom žrať, žrať a žrať..a spať a..., ale typujem že väčšina ľudí (aj ja) dajmetomo pracuje, študuje..a do posilky chodí až poobede ..ja končím v posilovni o 17.00=PoTN, potom doma okolo 17.45 poriadne jedlo, potom proták, potom druhá vecera...a idem spať prežratý a v noci sa tak o 4 zobudím že mi treba čúrať..a mám po spánku...ktorý je tak dôležiťý pre rast svalov... :( a ja osobne žerem deň po tréning(=netréningový deň) veľa..ale len do obeda...po obede už len tak menej..ale asi to budem musieť prehodnotiť..ako napísal jurgen a vten deň žrať menej...


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku:
OdoslaťOdoslané: 29 Feb, 2008 08:34 
Neprítomný

Založený: 29 Feb, 2008 07:58
Príspevky: 10
Bydlisko: Za sedmero horami...
No skúsim to tak, že po tréningu budem žrať jak sviňa a v netréningový deň(čo ju u mňa streda, sobota, nedela) to obmedzím..a uvidím..no možno sa stane aj to...že nepôjde hore ani sadlo, ani mäso a to sa rovná stagnácia a to sa rovná koniec sveta :shock: ale napríklad dnes ráno som si všimol to čo písal jurgen...včera som mal trénig a keď som prišiel domov, tak som sa nažral jak sviňa a keď ráno vstanem..tak hľa a pupok mám taký splasnutý..ako keby som nič nežral..no niečo na tom bude..bo keď žerem v netréningové dni..tak ráno brucho jak v 5-tom mesiaci a hovno na zákrute :twisted:


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku:
OdoslaťOdoslané: 29 Feb, 2008 09:45 
Neprítomný

Založený: 12 Sep, 2006 06:21
Príspevky: 356
Bydlisko: Zohor
som na tom asi jak burn
ked sa predtym nenazerem, tak cvicenie o nicom
akurta ze tym ze cvicim v noci to u mne nie je predchadzajuci den, ale treningovy, zase v zasade ale takmer cely den pred cvicenim
rano cvicit nemozem chodit
a na druhy den ked sa nenazerem tak zase sa citim mizerne
v mojom pripade asi bude platit teza nezalezi ci to ide do pneumatiky hlavne ze sila ide pomaly hore
alebo zeby som nejako upravil desiatu/obed/olovrant pred cvicenim a zraite v dalsom dni ?

_________________
co bolo, to bolo


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku:
OdoslaťOdoslané: 29 Feb, 2008 12:03 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 12 Dec, 2002 15:11
Príspevky: 3918
marcoo1301 napísal:
ale napríklad dnes ráno som si všimol to čo písal jurgen...včera som mal trénig a keď som prišiel domov, tak som sa nažral jak sviňa a keď ráno vstanem..tak hľa a pupok mám taký splasnutý..ako keby som nič nežral..

vcera som sa este preistotu tesne pred spanim dobre nazral a dneska co? dneska mam v pase menej jak den predtym po temer hladovke.. :!:

v kazdom pripade by to asi chcelo vnoci nake silne aminokyseliny rovno do zily.... evidentne nazrat sa tesne pred spanim nestaci

este jedna moznost co ma napada, po posilke spim asi 1-2hodiny dlhsie, ale to by mal byt zanedbatelny rozdiel, resp. urcite ne taky ze po 6hodinach sa zobudim tslty (bez treningu) a po 8hodinach chudy..


Naposledy upravil s panom bohom dňa 01 Mar, 2008 04:38, celkovo upravené 1 krát.

Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku:
OdoslaťOdoslané: 29 Feb, 2008 13:13 
Neprítomný
Obrázok používateľa

Založený: 30 Apr, 2004 13:18
Príspevky: 597
no moj skromny poznatok - roky som aj v den treningu daval na noc tvaroh alebo cosi take lebo "cukry na noc idu do tuku", teraz davam na noc po treningu gajner a rano sa zobudim "vacsi".. neviem ci to je blbost ale proste predtym a potom by sa dali fotky robit neviem ako je to mozne


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku:
OdoslaťOdoslané: 29 Feb, 2008 13:37 
Neprítomný

Založený: 26 Máj, 2007 17:47
Príspevky: 83
ked si pisal,ze si to myslel kulturisticky/objemovo...to znamena napr ze pre beara by to nebolo vhodne? len pre kladkovanie a bicepsovanie? :?:


Hore
 Profil  
 
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 151 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina


Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
biomag.sk